Skogsville's Kennel

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Skogsville - 28 augusti 2008 08:12

Just nu är huset tömt på folk, men Henrik kommer hem tidigare från jobbet. Tindra och Casper kommer med tolv skolbussen och då skall allt vara klart. Så vi kan åka till Gotland, enligt vädergudarna skall det vara S O L, men förra året blåste det storm och regnade små dj-vlar !


Det är fantastiskt roligt att packa husbilen, men vi tycks alltid vara överpackade. Det märks när man bott tvådagar i bilen, och inte lagt in kläder och annat på sin plats, det blir anarki i skåpen.

Men det är konstigt, att vissa saker ej får åka med, däremot Henriks golklubbor, bag, vagn, skor, kläder fär dåligt väder etc, det har huvudplatsen... Henrik är en biten golfare och skulle, om han finge för sin elaka fru spela golf S J U dagar i veckan. Henrik och Eddie har planerat att spela golf alla dagarna på Gotland, alltså blir det mera shopping för Maria och mej !

http://www.yr.no/sted/Sverige/Gotland/Gotlands_Kommun/


Jag har så dåligt samvete, innan jag åker hemifrån skall jag svara på mail. Från folk som inväntar svar på sina mail. Förr i tiden älskade jag mail, men det var innan man fick så många...

 Juli, våran Amerikan

Bild på Juli, våran Amerikanska tik.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Vovve


Skapa flashcards