Skogsville's Kennel

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Skogsville - 2 december 2008 20:33

Jag tror (VET), att jag börjar bli för gammal för allt man skall vara uppdaterad på. Jag har ju precis börjat blogga ! Räcker inte det ?


Nej, nu skall man ha bilddagbok och vara med på facebook, jag får förfrågningar av gamla vänner, vänner och nya vänner, inlänska samt utlänska valpköpare. Tyvärr förstår jag inte storheten i Facebook alls, (läs obstinat, vill inte),


Jag har länge undrat, -Vem ? Det är som köper alla dessa bad-taste, julartiklar. Såsom rosa advenstsljusstake, plastgran och div plast julblommor, jag har nu fått svar på detta, Tack ; - ))


// Tradionalist, som vägrar rucka på sina traditioner...


// Sur och tvär // Therese

Av Skogsville - 2 december 2008 08:40

Nu har vi anmält till My Dog, de kunde verkligen med att ta betalt. 440:-/hund på den INT och 420:-/hund på den NAT. Men iår har vi verkligen anmält minimalt.

Vi sparar våra pengar till sommarens alla roliga utställningar i sommar istället.


Men Italienareklubben skall ha rasmonter på My Dog i Göteborg. Så vi lär få åka ned alla dagar iallafall ; - )) ALLA fem dagar (även Fredag, för att bygga montern).



Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards