Skogsville's Kennel

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Skogsville - 15 januari 2014 21:16

Ny telefon...igen, jag vet! Mina telefoner håller inte lika länge som alla andra tycks hålla. Men dom har ett spännande liv så länge de håller, den siste gick sönder efter fyra månader, hörsnäckan i luren så det gick inte att höra den man pratade med, men man kunde ha en mindre dialog med sej själv och lite lätt skrikande till den andre i luren. Alla nummer och alla fotaon är borta, snyft, men men nu är det fixxat, läs Henrik, så nästa telefon. När nu denna går sönder kommer vara sparat på Icloud, smart va...


 



Av Skogsville - 15 januari 2014 12:58

Hej Alla kära valpköpare !


Mina länkar är ouppdateraed, många länkar fungerar inte längre tyvärr, några bloggar blir inte heller uppdaterade. Har du blogg eller hemsida, skicka mej gärna era nya länkar och hemsideadresser så skall jag byta upp mej till bättre uppdaterade länksidor.


Ingen har väl missat att http://skogsville.com/ är up and running igen, hemsidan skall uppdateras med nya bilder på samtliga av våra hundar är tanken, framtida planer både på valpar och hundutställningar vi kommer åka på. Även Tindras hoppträningar samt hopptävlingar kommer att updateras så småning om.


 

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards