Skogsville's Kennel

Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Omröstning

Av Skogsville - 20 november 2008 20:52

Hej hopp, nu har vi startat omröstning, vilken färg är vackrast på Italienaren ?


Vi tycker svart är vackrast, varför ? De har bäst päls, helt enkelt, de grå, har perioder på pälsbortfall, vilket är tråkigt om man vill ställa ut.


December, Skogsville's Kickstart My Heart.


Lima, Skogsville's Dancing In The Dark.

Notte, Skogsville's Nothing Else Matters.


Diva, Skogsville's Nothing Compares To You.


Jack, Skogsville´s Shut Out The Light


Belle-Nana Jet-Black, korpsvart !

 
 
Ingen bild

veronika

20 november 2008 21:03

jag tycker ekorrbrun, inte partisk det minsta ;) så isabell kanske?

 
Therese Skog

Therese Skog

20 november 2008 21:13

...alltså till höger på sidan, under Iza !!!

Finns omröstningen !

Klicka på din favortitfärg !

http://www.skogsville.com

 
Ingen bild

Linnea

20 november 2008 22:07

nu har jag röstat... hehe,,, jag är ju svag för rött men jag är ju partisk, svart är ju snyggast! =) Hoppas att du har fått mitt mail Therese, skicka gärna en bekräftelse!

hälsar
Linnea

 
Vonne

Vonne

21 november 2008 05:54

Svart!!!
Jag har alltid tyckt mycket svarta hundar oavsett ras. Vad sägs om en svart dobermann jätteläcker:)
Hälsningar Vonne

http://www.lovolys.com

 
Olga da Polga

Olga da Polga

21 november 2008 08:26

GRÅ !!! Sammetsmjukt grått - både mjukt och gnistrande på samma gång är otroligt fint ... ( men det där med håravfall ?? Mina har aldrig tappat en enda hårtuss ??! ) men svart är supersnyggt också ... eller varför inte en liten röd Dorinda ;-)
bäst jag försöker få en rätsida på det här och kryssa i en röst istället :-))
Må gott och pussa alla Italienare med eller utan färg ( ? ) !

http://www.olgadapolga.dinstudio.se

 
Ingen bild

Ulrika och Ville

21 november 2008 10:21

För ett år sedan hade jag sagt grå men nu tycker jag många sådana ser så genomskinliga ut. Blank korpsvart är också snyggt men dom är så sällsynta, de flesta svarta ser bruna ut i ljuset. Tycker att riktig röd eller (otillåten) kritvit är snyggast

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skogsville - Fredag 1 mars 07:30


Elsa, Skogsville´s Hey Good Lookin' var med Henrik på kontoret, självklart måste hon få en egen stol att stitta på.      ...

Av Skogsville - Torsdag 29 feb 22:15


Sven, Skogsville's I Draw The Line.            

Av Skogsville - Onsdag 28 feb 22:15

Bonusbilder, vi fotar varje dag mest blir det suddiga bilder där man kan ana att det skall vara en valp på bilden 🐶             ...

Sju

Av Skogsville - Tisdag 27 feb 22:00

  Sju veckor gamla,  de skall helst ses live för att man skall få en uppfattning av hur en kull med sex italienare valpar ses som en hel hjord med elefanter...jisses, det var någon som frågade om det var sorgligt när de flyttade...numera är det en ...

Av Skogsville - Måndag 26 feb 15:12


Våran allra vackraste Olaf har idag varit våran i två år. Den obligatoriska hämtnings bilden.     ...

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards