Skogsville's Kennel

Alla inlägg den 3 september 2008

Av Skogsville - 3 september 2008 12:11

Det är helt enkelt perfekt att vara sjuk och få ligga nedpackad och läsa böcker. Surfa och kolla på Emmerdale Farm ; - ))


Nu håller jag tummarna på att Henrik kommer hem på lunchen med värktabletter...

Jan guillou

Just nu läser jag, Jan Guilliou -Men inte om det gäller din dotter.


Av Skogsville - 3 september 2008 10:45

Casper och jag var ute på Tradera igår och la bud på speciella byxor.

Jeansbyxorna med flertalet målade streck över super mondänt, tydligen. Byxorna är svindyra och kommer ända från Kina. Det ska bli spännande att se om det räcker med porto 90 :- och tull kom jag på senare. Vad kostar det ?


Caspers föräldrar börjar bli väldigt gamla, tydligen... ; - ))

Det är på modet, man ser att man blivit äldre, tycker man det ungdomarna har på sej är förskräckligt ! Ett tydligt ålderstecken !


Själv, snorar jag, hostar och har förskräckligt ont i halsen, det är inte bra att åka på semester.

 Skogsville's You'de Better Belive It

  Skogsville's You'de Better Belive It !



Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards