Skogsville's Kennel

Direktlänk till inlägg 12 april 2009

Kid

Av Skogsville - 12 april 2009 08:56

Kid, Skogsville's So Lonely I Could Cry har varit på utställning i Växjö !


Där blev han B I R -valp, samt B I S - 2 valp, av 35 valpar totalt bara slagen av en Siberian Husky. Domare var Mikael Wikström, Twyborns kennel.


Stort TACK till eminent visad och handlad samt fotograferad av matte Marlén Svensson.


Vi får väl även gratulera till Rocky, afghanen även han visad med B I R samt B I G -3 !!!

 



 
 
Olga da Polga

Olga da Polga

12 april 2009 12:01

Vad kul ! Grattis Grattis !

http://www.olgadapolga.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linnea

13 april 2009 22:21

Grattis! Jättekul!

Men - jag fattar inte var den där utställningen ägt rum... jag har hört talas om denna utställning... på avigvägar.. Men jag hade inte någon aning om det!!! Var hölls den? Av vem? 17 också att jag missade.. =( Annars är allt bra nu när jag repat mig från matförgiftningen förra veckan. Hundarna mår prima. =)

 
Ingen bild

Marlén & Kid

14 april 2009 07:58

Utställningne är en inoficiell som arrangeras av Boxerklubben - ÖGLO. Den är alltid långfredagen och det var tredje året som jag besökte den. Då har dom varit i Bergunda ridhus bara någon km utanför Växjö. Jag har hittat inbjudan i Hundsport varje gång men å andra sidan så vet jag ju att dom har den :)

 
Ingen bild

Linnea

14 april 2009 21:38

Eftersom jag inte kan kontakta dig personligen Marlén så skriver jag tillbaka här!

tack! Jag hade ingen aning - jag som själv rider ute i Bergunda!!! Där har man inte affischerat iallafall! Synd att jag missade den, men långfredagen var jag sängliggande så jag hade ändå inte kunnat gå. Nåja... då antar jag att ni inte bor i Växjö?! Therese har mina kontaktuppgifter om du vill höra av dig direkt till mig. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skogsville - Fredag 1 mars 07:30


Elsa, Skogsville´s Hey Good Lookin' var med Henrik på kontoret, självklart måste hon få en egen stol att stitta på.      ...

Av Skogsville - Torsdag 29 feb 22:15


Sven, Skogsville's I Draw The Line.            

Av Skogsville - Onsdag 28 feb 22:15

Bonusbilder, vi fotar varje dag mest blir det suddiga bilder där man kan ana att det skall vara en valp på bilden 🐶             ...

Sju

Av Skogsville - Tisdag 27 feb 22:00

  Sju veckor gamla,  de skall helst ses live för att man skall få en uppfattning av hur en kull med sex italienare valpar ses som en hel hjord med elefanter...jisses, det var någon som frågade om det var sorgligt när de flyttade...numera är det en ...

Av Skogsville - Måndag 26 feb 15:12


Våran allra vackraste Olaf har idag varit våran i två år. Den obligatoriska hämtnings bilden.     ...

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards